جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

قوچان نژاد: برنامه‌های زیادی برای والیبال دارم | متاسفانه در تیم ملی فرصت سوزی شد

  • کد خبر: ۱۸۸۵۰۰
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
قوچان نژاد: برنامه‌های زیادی برای والیبال دارم | متاسفانه در تیم ملی فرصت سوزی شد
رئیس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: متاسفانه فرصت سوزی های زیادی در تیم ملی رخ داد و در حال حاضر تیم ملی نیاز به مربی تراز اول خارجی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، جبار قوچان نژاد چهره نام آشنای والیبال خراسان و کشور که هم اکنون به عنوان معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حال فعالیت می‌باشد، چندی پیش به عنوان کاندید برای انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کرد و حالا می‌گوید در صورت عدم حضور داورزنی ریاست فعلی فدراسیون والیبال در مجمع تا انتها خواهد بود و برنامه های خوبی برای این رشته ورزشی دارد.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با شهرآرانیوز، همچنین در خصوص اوضاع و احوال تیم ملی و حاشیه‌های متعددی که وجود دارد گفت: تیم ملی شرایط خاص و ویژه‌ای دارد و متاسفانه شرایط حضور به المپیک خیلی خیلی سخت و دور از انتظار است. در حقیقت ما در تیم ملی فرصت سوزی کردیم و با اتفاقات و حواشی که پیش آمد سایر مربیان داخلی هم سوختند و بعید است تا چند سال آینده فرصتی برای حضور ‌آن‌ها به وجود آید.

وی افزود: در حال حاضر فقط مربی تراز اول خارجی می‌تواند به تیم ملی و والیبال ایران کمک کند، آن هم مربی که در مرحله اول مدیریت خوبی داشته باشد و در مرحله بعد روانشناس خوبی هم باشد تا بتواند از تمام ظرفیت بازیکنان با تجربه و جوان والیبال ایران استفاده کند.

قوچان نژاد تصریح کرد: در تیم ملی باید از با تجربه‌ها استفاده می‌شد و حضور آن‌ها را هم مدیریت می‎‌کردیم، سعید معروف نباید از تیم ملی دور می‌‌شد و به هر شکلی بود باید برای حضور او شرایط را مهیا می‌کردیم، بازیکنی با این استعداد و تجربه قطعا حضورش به تیم ملی و بازیکنان جوانتر کمک می‌کند آن‌هم در شرایطی که ما در پست او در تیم ملی ضعف داشتیم و ضربه زیادی خوردیم.

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی همچنین در خصوص فدراسیون والیبال و ویژگی‌های ریاست آینده این فدراسیون گفت: همیشه گفتم داورزنی خدمات زیادی برای والیبال ایران انجام داده و بدون شک بازهم  بهترین گزینه که هم والیبال را می‌شناسد و هم می‌تواند مشکلات آن را حل کند خود اوست، من هم پیش از ثبت نام از او رخصت گرفتم و در این خصوص با ایشان مشورت کردم،  و در حال حاضر هم در حال برنامه ریزی و تدوین برنامه‌های خودم هستم تا اگر به هر دلیلی داورزنی در انتخابات حضور نداشت به صورت جدی وارد رقابت شوم.

او تصریح کرد: من فوق لیسانس تربیت بدنی و کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم و تا به امروز در جایگاه‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی خدمت هستم و کاملا نسبت به شرایط هر رشته آشنایی دارم، اما در خصوص والیبال باید بگویم از اولین حضور من به عنوان بازیکن در والیبال ۴۰ سال می‌گذرد و در این مسیر از تیم ملی تا مربی گری تیم‌های مختلف همه شرایط را تجربه کردم.

قوچان نژاد ادامه داد: برای ریاست در فدراسیون والیبال و یا کمک به این رشته در هر جایگاه و شرایطی برنامه‌های زیادی دارم و امیدوارم در شرایط خوبی بتوانم دینم را به والیبال ادا کنم.

وی همچنین در خصوص لیگ برتر والیبال در سال جاری و همچنین نماینده خراسان رضوی در این مسابقات گفت: امیدوارم برنامه ریزی و شرایط برگزاری مسابقات به نوعی باشد که بازیکنان جوان و استعداد‌ها بتوانند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند، در خصوص نیان هم باید بگویم این تیم چهره جدیدی پیدا کرده و می‌تواند شگفتی ساز شود.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->